Site icon Baram Way

הוספת תוכן לשרת ה-Plex בלחיצת כפתור באמצעות Overseerr

המדריך מניח שיש ברשותכם, שרת overseerr מקונפג וכמובן שרת Plex
מדריך זה נמצא בסדרת המדריכים שעתידים להכתב באתר, בנושא טיפים לתפעול שרת Plex. שימו לב, המדריך מניח שיש לכם שרת Radarr ו Sonarr אחד, גם ל- 4k וגם לאיכויות רגילות, אך ניתן ליישם גם אם השרתים נפרדים.

עד לפני כמה שנים, אחד הדברים שהכי היו חסרים ב-Plex, היא הדרך לבקש מהשרת תוכן חדש. יש Radarr יש Sonarr, אין אין שום דבר לגשר על הצורך להכנס אליהם כל פעם, בטח ובטח שום דרך ״לגלות״ תוכן חדש.

ואז יצאו לשוק פתרונות כמו overseerr ו Ombi וכו׳. שהשלימו את חווית ה-discover, מציאת התוכן בשירותי ה-straming ובשרת ה-Plex במקום אחד.

לפני כשנתיים כמדומני, Plex הוציאה את ה-Game changer במחינתי. כל היתרונות של Plex, + גילוי תוכן חדש + שיקוף באילו שרותי Straming / באיזו ספריה התוכן נמצא. והכל במקום אחד. נשאר רק העניין של ״לבקש ולקבל״ את התוכן מ-Raddar ו-Sonarr אלא, אז התגלה כי החבר׳ה של Plex דאגו לנו, ויש גם פיצ׳ר שנקרא ״watchlist״ שאליו אתה יכול להוסיף תוכן שאתה רוצה לראות, גם אם הוא לא נמצא בספרייה שלך.

היום, כמעט כל היישומים הנלווים ל-Plex יודעים להשתמש בתכונה הזאת, במדריך הקצר היום נשכור איך להשתמש בזה ב- overseerr. הסיבה להשתמש דווקא ב- overseerr היא מכיוון שלדעתי הוא נותן את מירב הפיצ׳רים, במידה ואתם מנהלים כמה משתמשים בשרת שלכם.

אז בואו נצלול פנימה :

המדריך מתחלק לשניים, אם ברצונכם להגדיר הגדרות לכלל המשתמשים בשרת המשיכו בשלב 1.

אם לא המשיכו בשלב 4.

  1. נכנס לשרת ה-overseerr ונלחץ על Setting בתפריט (בד״כ מצד שמאל)

2. כעת לחצו על Users

3. כעת גללו מטה וודאו כי Enable New Plex Sign-In מסומן ב-V

בחרו:

א. את מגבלת הבקשות עבור סרטים למשתמשים בשרת ב- Global Movie Request Limit (הדיפולט הוא ללא הגבלה )

ב. את מגבלת הבקשות עבור סדרות למשתמשים בשרת ב-Global Series Request Limit

ג. כדי להפעיל את התכונה קודם כל תדרשו לסמן את Request ב-v

ד. כדי לאשר את כל בקשות המשתמשים באופן אוטומטי סמנו V ב- Auto-Approve (או רק ב-Auto-Approve Movies או Auto-Approve Series ) לפי הצורך.

ה. כדי להפעיל את התכונה של הוספת בקשות אוטומטיות שנמצאות ב- Watchlist לחצו V ב-Auto-Request (כאמור, אפשר גם לאפשר רק לסדרות או רק לסרטים לפי הדרישה)

ו. לחצו על Save

4. גשו ללשונית Users מצד שמאל:

5. בעמוד שנפתח לחצו על Import Plex Users בשורה למעלה

6.שימו לב, עבור כל משתמש חדש שהצטרף לשרת שלכם יש ללחוץ על Import Plex Users ולבקש ממנו להתחבר למערכת פעם אחת, באמצעות משתמש ה-Plex שלו.

7. אם אתם רוצים הגדרה חריגה עבור משתמש ספציפי או שכל ההגדרות יחלו על משתמשים מסוימים ללא הגדרות כברירת מחדל, המשיכו במדריך לסעיף 8. אם לא, סיימתם. מדגיש שוב : כדי שהתכונה תעבוד, על המשתמש שלכם להתחבר פעם אחד לשרת ה-overseerr באמצעות חשבון ה-Plex שלו. תהנו 🙂

8. באותו עמוד (Users) בחרו במשתמש רצוי, ודאו כי מצוין תחת ״TYPE" שהמשתמש הוא Plex User, ולחצו על הכפתור Edit באותה שורה של המשתמש

9.כעת בתחתית העמוד סמנו (לפי הצורך ) Auto-Request Movies ו-Auto-Request Series

10. גשו בעמוד המשתמש (בו הייתם בסעיף 9 ) ללשונית Permissions

11.

א. כדי להפעיל את התכונה קודם כל תדרשו לסמן את Request ב-v

ב. כדי לאשר את כל בקשות המשתמש באופן אוטומטי סמנו V ב- Auto-Approve (או רק ב-Auto-Approve Movies או Auto-Approve Series ) לפי הצורך.

ג. כדי להפעיל את התכונה של הוספת בקשות אוטומטיות שנמצאות ב- Watchlist לחצו V ב-Auto-Request (כאמור, אפשר גם לאפשר רק לסדרות או רק לסרטים לפי הדרישה)

12. לחצו על Save. וזהו סיימתם 🙂

Exit mobile version
מעבר לסרגל הכלים