זה טאבלט!

·

, ,

לפני כמה שנים פרץ לחיינו תחום טאבלטים . תחום שהיה במוחו של סטיב ג׳ובס עוד לפני השקת ה-iPhone  הטאבלטים אמורים להיות שוק האמצע בין LAPTOP  לסמרטפון .  

אספר ואומר לכם שעד לפני שנה לא ראיתי לשוק הזה עתיד מזהיר . אך כמו תמיד חכיתי למובילה הטכנולוגית התורנית בדורנו  Apple . לפני כחודש אפל בצעה הצרת כוונות והסבירה לנו את שוק הטאבלטים- למי הוא מיועד, ומה עתידו . היא עשתה זו בשעה שהחליטה להסיר  מהמדפים את המתחרה שלה (כן ,מתחרה שלה !) ל-iPad pro 12 , את ה-MacBook 12 

כדי להסביר , יש להבהיר את קהל היעד של ה-MacBook 12” (להבנתי ):  אנשי עסקים הצורכים נידות על אקסטרים, צלמים הזקוקים לעריכה ראשונית מהירה וזקוקים לניידות על אקסטרים תוך הבנה שבבית הם יערכו את התמנות כמו שצריך.  

 כמובן שה-iPad pro  וה-iPad  בכלל בא לתת מענה לקהל זה . בביטול ה-MacBook 12  מבהירה Apple  כי המתחרה שלה עצמה מספקת את דרישות הקטגוריה ואף יותר ! המפרט העוצמתי של ה-iPad pro /new air  , יכול אשכרה להיות גורם עריכה ראשוני . ב-ipados 13 APPLE   נכנעת באופן רשמי לשוק ומקרבת את ה-ipad לשוק הלפטופים . בצעד זה היא גרמה לי לרצות iPad  .  

 אני מודה אני אדם שתמיד בורח למסך הגדול … ה-iPad  נתן לי תחושה שאני יוכל להסתדר כמה שעות עם מסך קטן , דווקא בגלל הכלי הפרודוקטיבי שapple מסקילה לבנות .  

  בצעד זה שapple עשתה היא אומרת לדעתי למשתמשים : יש לנו מוצר למעוניינים במחשב נייד על אקסטרים מבחינת הניידות של המוצר (משקל וכו׳) תוך פרודוקטיביות מקסימלית עם מאפיינים של מחשב נייד אבל גם של סמרטפון במובנים החיוביים של המילה . למוצר זה קוראים טאבלט . הטאבלט שלנו נקרא ipad . תכירו !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן